miercuri, 13 ianuarie 2010

Boboc

Hai ca vad ca e la moda sa ai un blog si in felul asta va pot spune anumite lucruri despre mine si despre viata mea.M-am hotarat sa imi fac si eu un blog pentru ca e fun si va pot spune prin ce am mai trecut si ce am mai facut.
Am realizat ca viata la 22 de ani este mult prea scurta pentru a o trai;in fiecare zi ma trezesc la ore de genu 9,chiar daca nu este o ora devreme, plec cu treaba ,ca sunt atatea de facut si nu se mai termina,ajung la Restaurant,unde si lucrez,si ma confrunt cu diferite probleme legate de disciplina si comportament,dupa care am de-a face cu diferite persoane cu care imi bat capul sau nu si pe urma cica sa iti mai traiesti viata.....la 22 de ani.Ajung acasa in jurul orei 18:00,mananc ceva asta daca apuc si incerc sa ma relaxez un pic pentru ca vine valul nr 2.De la ora 18:00 incerc sa ma impart in mai multe locuri cum ar fii:sa ies cu prietenii mei,sa ajung la restaurant si in acelasi timp sa ma si distrez....crezi ca le pot face pe toate astea in doar cateva ore?Intrun final ajung acasa in jur de ora 02:00 si dac anu am somn mai scriu pe bloc,mai verific un mail...etc..Viata e grea si parsiva daca nu te zbati sa ajungi cineva pe picioarele tale.Ma uit de jur imprejurul meu si toti prietenii mei fac cate ceva,dar sunt bucuros ca fac ce le place sa faca,iar cel mai bun exemplu pe care vi-l pot da este Claudia care este ziarista la click (cea mai buna prietena a mea,pentru mine e ca o sora si as face orice pentru ea).Ii doresc tot binele si sper ca intro buna zi sa ajunga o stea.Multa bafta Claudia si sunt alaturi de tine.


Un comentariu:

  1. Esti un om de milioane, un om minunat, cu cel mai frumos caracter din lume. Imi esti alaturi de cand aveam 16 ani. Ai fost mereu alaturi de mine, nu m-ai tradat niciodata, ai stiut mereu sa imi alini tristetea. Ceea ce ai scris pe blog despre tine este prea putin, insuficient. Nu ai scris ca la 17 ani aveai propria retea de net ce se intindea in tot cartierul, ca la 22 de ani esti managerul unui restaurant, ca la varsta la care altii cer cate 5 lei parintilor, tu iti cumparai o super masina din banii castigati de tine. Putini stiu ce inseamna sa pierzi nopti, sa te consumi, sa te sacrifici. Eu ma simt norocoasa, deoarece putini sunt cei care au langa ei un prieten adevarat, un om adevarat, ce nu cunoaste egoismul, falsitatea, prefacatoria. Tu si Mirela sunteti singurii oameni care nu ma vor trada niciodata, care vor fi alaturi de mine neconditionat. Va iubesc mult

    RăspundețiȘtergere