marți, 26 ianuarie 2010

N.U.P.

Neinceperea Urmaririi Penale acestea au fost cuvintele pe care mi le-a spus Domnu de la politie care a avut vacanta de dinainte de Craciun pana pe 25 ianuarie.Ciudat,dupa cum stiti sau nu am avut un mic incident cu motorul pe data de 14 noiembrie,un cetatean cu un matiz pe splaiul independentei m-a acrosat din partea dreapta,eu in momentul impactului am cazut si m-am trezit pe sosea fara motor,dupa care individul a fugit.Ca sa scurtez am ajuns la politie si cei de la accidente mi-au luat tot mie carnetul si au dedus ca am cazut singur de pe motor.Dupa luni de umblat la parchetul sectorului 3 si la udriste am ajuns in fata omului care imi citeste dosarul si decide ce e de facut.N.U.P. au fost cele mai frumoase cuvinte pe care le-am auzit de la un politist vreodata si aucm mai astept inca 10 zile ca sa ajunga dosarul la parchet un drum pe care eu il fac in 10 min de la udriste la parchet (undeva in spatele spitalului coltea) plus inca vreo 10-20 de zile pana citesc aia dosarul.Un politist cand am ajuns la udriste ca sa imi prelungesc dovada de circulatie mi-a spus ca traim in Romania si ca ne permitem multe ,referire la mine ca am parcat masina undeva aproape de intrarea intro curte,dar nu se gandeste ca DA traim in Romania si ca din cauza lor a politistilor incompetenti ajungem pe la udriste,si ca eu nu aveam ce sa caut la politie daca cei de la accidente procedau corect si se uitau pe o camera si vedeau nr resprectivului dar e mai usor ca sa iei carnetul celui nevinovat decat sa stai sa deschizi anchete peste anchete.In fine pana la urma am rezolvat si astept sa vina primavara sa ies cu motorul mai ales ca l-am refacut si e mai in viata cum nu a fost niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu