vineri, 19 februarie 2010

Am facut 23 de anisori

A venit si ziua de 17 februarie si a trecut inca 1 an din viata asta pe care cu totii vrem sa ne-o facem mai usoara.Sambata mi-am chemat aproape toti prietenii (nu chiar toti pt ca nu am unde sa ii bag),si sper sa iasa mijto.Sper ca nu cumva sa imi strice cineva ziua si sa cheme politia,aviz amatorilor.Si in caz ca ma trezesc cu politia la usa sigur voi vorbi cu verisorul meu alex care are niste boxe pe care niciodata nu a putut sa le dea la maxim si atunci cand asculta la ele bunica mea crede ca e cutremur:))
Se pare ca ziua mea de nastere a adus si primele raze de soare mai calde in bucuresti.Asteptam cu tontii sa se usuce toate strazile si sa iesim cu motoarele.

2 comentarii:

  1. A iesit soarele, deoarece tu esti o raza de soare. Petrecerea a fost super, "pacanele" au fost super, iar cel mai important este ca toti cei dragi au fost alaturi de tine. Asa cum ti-am spus si ieri, am 1000 de motive ptr care te admir, te respect, te iubesc si te consider cel mau bun prieten al meu(tu si Mirela)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc mult claudia pentru ca ai fost si esti alaturi de mine.te pup dulce si de-abia astept sa ne vdm

    RăspundețiȘtergere