duminică, 11 aprilie 2010

ce frumoasa e viata

A venit si primavara,soarele e din ce in ce mai puternic si afara si in sufletul meu.Dragostea pluteste in aer si e peste tot.Viata este foarte frumoasa daca sti cum sa o traiesti,fie ca esti pe un motor de 600 cm3,fie ca esti la volanul unei masini sport,fie ca esti prin parc de mana cu iubita ta.Este foarte frumoasa cand te trezesti de dimineatza si langa tine ai pe cineva care iti este alaturi si incerci sa o faci fericita cu orice pret chiar daca ii aduci mancare la pat sau o trezesti cu un buchet de trandafiri.Aceasta este viata mea si imi place sa o traiesc pana in ultima clipa chiar daca e la 90 de ani sau la 23 de ani.Sau poate am murit deja si acesta este raiul pentru ca imi place la nebunie sa ma intalnesc cu prietenii mei pe care as vrea sa ii am si la 90 de ani,sa dorm cu iubita mea si sa o tin in brate.

Asa ca traiti-va viata in fiecare clipa ca e frumoasa rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu