joi, 13 ianuarie 2011

Vin zile bune

A trecut si anul 2010,un an plin de impliniri,dezamagiri,regrete si aceleasi vise pe care le avem de cand ne nastem.Un an in care am inceput sa fiu urmarit penal pentru prostia romaneasca,dupa care am inceput sa visez la tot ce e mai bine.In anul ce a trecut am pierdut prieteni dar am castigat altii noi,altii in care am vazut un alt drum fata de cel pe care merg eu,un drum mult mai greu dar in acelasi timp foarte palpitant.
Anul 2010 a fost unul minunat in care mi-am petrecut majoritatea timpului alaturi de prietenii mei si sincer nu stiu ce m-as face fara ei,pentru ca fara ei nu as mai avea energia pe care o am acum.Am niste prieteni pentru care as vrea sa le multumesc din tot sufletul pentru ca au fost alaturi de mine si la bine si la greu si am trecut cu bine peste toate problemele vietii.
Viata iti rezerva foarte multe probleme dar si bucurii,iar daca nu ai alaturi de tine niste prieteni adevarati cum ii am eu,nu poti face fata,vorba melodiei a lui voltaj "si ce"."Pot sa pierd in viata tot/Nu imi pasa/Ma ridic la loc/Si poti sa`mi iei ce vrei/Cand am langa mine toti prietenii mei".
In viata,ca esti sarac sau bogat,trebuie sa visezi,fara vise nu ajungi nicaieri si prietenii adevarati te vor ajuta sa iti indeplinesti visele mult dorite.
Am invatat in anul 2010 ca oricat de mult ti-ai dori un lucru,niciodata sa nu grabesti lucrurile pentru ca mai mult le strici.Oricat de mult iti doresti, lasa ca timpul sa isi spuna cuvantul,fie ca e vorba de primirea unui cadou sau ca iti place de cineva si iti doresti sa fii cu acea persoana.
Sper ca in anul 2011 sa am parte numai de fericire si implinire sufleteasca si asta doresc tuturor prietenilor mei.
O viata mai buna si stati linistiti ca VIN ZILE BUNE SI VISELE DEVIN REALITATE!!!(tovarasul AXES & SPIKE)

3 comentarii:

  1. Draga nasule sa te auda Dumnezeu si sa-ti andeplineasca toate dorintele,te pupam...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc foarte mult vlad,as dori foarte mult sa colaborez, dar cu parere de rau nu pot da curs acestei colaborari deoarece imi ocupa foarte mult timp si dupa cum ai vazut blogul pentru mine nu este o pasiune,ci mai mult o sursa de pierdut timpul atunci cand vreau sa ma relaxez.iti multumesc mult pentru oferta, dar voi fi nevoit sa refuz

    RăspundețiȘtergere